با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
کاربرد آرم در بازنمایی تبلیغات فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران از منظر نشانه‌شناسی»

علی کریمی فیروزجایی؛ کورش کریمی

دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 45-56

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.7972

چکیده
  آرمها از رمزگانهای نشانهای نوشتاری و تصویری ساخته میشوند تا بتوانند برای هر سازمانی هویت‏ساز باشند، یعنی به این منظور که آرم نشانه چیزی، کسی یا سازمانی شود، رمزگان نوشتاری یا تصویری، نشان، نماد یا چیزی باید به وسیله طراح یا طراحان آرم انتخاب یا طراحی شود. هر رشته ورزشی دارای یک جایگاه و موقعیت مشخص و نیز دارای مخاطبان و هواداران ...  بیشتر